Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ccecil

19. 10. 2009 22:50
Zkuste

třeba i Temné záblesky. Trifidi byly fajn, ale ta pokračování už byla bohužel nastavovaná polévka. Malevil je z podobného soudku. Velkou hloubku má Piknik u cesty, Nonstop, nebo třeba Vynález profesora Van Troffa. Mohu jen doporučit. Zelazny píše taky dobře a jeho Amber a vše okolo je super. Lem snad není co dodat a Ion Tichý - Futurologický kongres je extrakce extrapolace, či Pánův hlas, to je zase totální filozofie. Assimovovi roboti nemají chybu včetně Paštiky z husích jater. Můj nepřítel též stojí za to, nebo Poslední křížová výprava, ale z poslední doby je fajn i ten Asfalt. A dalších cca 800 knih. Je fakt, že některé jsem četl vysloveně s odporem a vím, že se k nim nikdy nevrátím, ale to jsou výjimky. Naštěstí mezi ně nepatří Luciferovo kladivo a zjednodušený plagiát Konec trávy. Letní i Zimní královna, Konec křížů, Zpátky na Mars, Limes inferior, Praktický efekt a mnoho a mnoho dalších. Dobrou noc.

PS nesnáším fantasy s výjimkou Tolkiena.

 

0 0
možnosti

debater

19. 10. 2009 20:58
Knihu Den trifidů

jsem kdysi koupil někde na burze snad za 10 nebo 12 korun. Je to dodnes asi nejlepší můj obchod. Na seriál bych se podíval velmi rád.

0 0
možnosti

Gloom (http://bakic.blog.cz)

19. 10. 2009 20:38
Srdcovka, srdcovka nejsrdcovatější!!!

Tak tahle knížka je absolutní špička v mé hierarchii sci-fi. Nad ní je už jenom Robinson, Alchymista a Sinuhet, což jsou jiné žánry ;)

Jo a Lehké fantastično, to nesmím opomenout.

Kdysi jsem si náhodou koupil jednu sérii knížek kvůli pěkné obálce :) Byly tam tuším Callocain, Nonstop, Den trifidů a Měsíční prach... ale možná, že si to už pletu, je to přece jen fůra let. No a objevil jsem mezi nimi tři superknížky, které zbožňuji nafurt. Jenom je škoda, že jsem ty knížky rozpůjčoval a už zdobí knihovnu někoho jiného.

Den trifidů a i Noc trifidů jsem si nahrál i jak to běželo v rádiu coby čtení na pokračování. Je to super, když si člověk k práci může pustit knížku. Doporučuji:)

Jo a k těm katastrofickým scénářům... zkusili jste někdo číst Tmu od Ondřeje Neffa? Docela jsem se u toho zasmál, i když to mělo být tragické.R^

0 0
možnosti

oId fashioned Vince III..

19. 10. 2009 19:30
to tak

:-)R^

0 0
možnosti

Vlad_Harko

19. 10. 2009 19:15
Den Trifidů

Skvělá kniha, ale zároveň bych doporučil i televizní seriál, který natočila podle knihy BBC. Myslím, že se velmi dobře podařilo přenést atmosféru knihy na obrazovku R^

0 0
možnosti