Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Y

Ygrain

4. 11. 2009 13:06
Ježíš!!!

Oko chiméry mělo pokračování? To jsem úplně zasklila!!! Sakra, sakra, kde já to teď seženu ;-€

0 0
možnosti
PN

kluk.od.lopaty

27. 11. 2009 19:55
Re: Ježíš!!!

V knihovně! a opravdu to stojí za přečtení!!!

0 0
možnosti
G(

Gloom (http://bakic.blog.cz)

16. 10. 2009 9:33
Stydím se, neznám ani autora

Tak zase mám co dohánět. Nečetl jsem od něj ani řádek. Dík za tip.

0 0
možnosti
PN

kluk.od.lopaty

16. 10. 2009 16:13
Re: Stydím se, neznám ani autora

Přečti si to a opravdu Zdeňku, nebudeš litovat!  R^

0 0
možnosti
LS

Lesní sběř

16. 10. 2009 1:58
Nojo...

...zapadlo to, zapadlo. On vůbec Zdeněk Volný zapadl - kdo dneska ještě zná takovou Neděli na prodej?

Já ten první díl Chiméry znám ještě ze sešitu Karavany, tenkrát jsem si ho koupil v trafice u nádraží, když jsem byl stanovat na vodě. Na dovolenou bezkonkurenční, zvlášť komáři, ještě týden mě budilo každé "bzzz". ;-) Ale do těch druhých dvou dílů se mi po deseti letech od prvního nějak nechtělo (Baronet jsem tehdy programově bojkotoval skrze mizerné pestrobarevné obálky), takže je bohužel nemám ani koupené.

Doporučuju Pecinovského Plástev jedu. To taky kdysi vyšlo časopisecky, myslím jako jedno z prvních čísel obnoveného Rodokapsu, ale od té doby to vyšlo ještě jednou knižně v edici Pevnost. Borgové na kapitalistický způsob. Nemá chybu.

0 0
možnosti
J

Johan4

15. 10. 2009 23:01
Díky za tip,

ač příznivec sci-fi, toto mi nějak uniklo. Na oplátku něco podobného:

Kirill Bulyčov - Slyšel jsem Zemi,  -  Země je příliš daleko.

0 0
možnosti
LS

Lesní sběř

16. 10. 2009 1:59
Re: Díky za tip,

Zcela souhlasím a přihazuji Dlouhé svítání na Enně. ;-)

0 0
možnosti