Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

dolch

2. 10. 2009 11:05
Tam jsme nedošli

Já byl letos v Tatrách poprvé. Po noci strávené ve vlaku jsme si hodili bágly do penzionu a hned se vydali na krátkou procházku. Kamarád, co to vedl, nás dotáhl až na Teryho chatu. (Z Tatranské Lesné) Naštěstí byla Teryho chata zahalená v mraku a bylo tam vidět asi na tři metry. Takže jsme dál nemuseli :-)

0 0
možnosti
RV

Montaigne

1. 10. 2009 23:43
Priečné sedlo

poprvé sám v r. 1989, ale od teryho chaty jsem se dál k sedlu nedostal, protože na nás seshora ti, kteří opravovali stezku házeli šutry! abychom se vrátili zpět.

Podruhé v r. 2002 se syny 12 a 13 let. Od 2 hod. ráno jsem nemohl spát. Zvažoval jsem, mám to s nimi risknout nebo ne?. Nakonec resumé: půjdeme tam a uvidíme. Nakonec jsme to zvládli ale dodnes se sám sebe ptám, jestli to bylo ode mne odpovědné,a co by se stalo kdyby ....., zdravímR^

0 0
možnosti
PN

kluk.od.lopaty

2. 10. 2009 8:02
Re: Priečné sedlo

Ale musíte uznat, že je tam nádherně!

0 0
možnosti