Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Gloom (http://bakic.blog.cz)

25. 9. 2009 12:59
Karma

he he he, ještě, že to nebyl Yetti :)

My jednou putovali po národním parku Podyjí a když už nebylo na krok vidět, najednou se před nama ozval strašně strašidelný zvuk. Takový chraplavý štěkání, ale pes to nebyl. Já jsem z dědiny a ještě k tomu jsem v lese pečený vařený, takže ten zvuk dobře znám. Ale holky ne a tak byly vystrašené jak sulc. Co to je? To snad ani není pes. A já jim na to řekl, že to není, ale kousek odsud je ten starej rozvalenej mlejn a kolem něho určitě přežil nějaký hejkal. Holky mi nevěřily, ale hrůza, která je zalehla, když se onen nevysvětlitelný zvuk ozval znovu, to bylo žůžo. Spali jsme kousek od toho místa pod širákem. Teda spali... Spal jsem jenom já. Holky strachy nezavřely oka, kdyby náhodou ten hejkal přišel. No a pak jsem jim ráno ukázal v blátě stopy. "Holky hele, ten hejkal má kopýtka úplně stejná jako srnec" :)

Oni totiž snci taky štěkají, ale moc se to o nich neví :D

0 0
možnosti