Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

babka_080

20. 4. 2009 16:15
Tři spokojení ředitelé.

Byla to hrůza ale taky jsem se dívala ,nejlepší byl Dejdar ,nějak jsem ho nemusela nikdy jsem ten serial jak je tak hnusný neviděla ale smekám že tam řekl co měl ,za Honzíka  Krause, pak   Paní Maciuchova    a  Jiráskova k vůli kterým jsem se dívala a měla naději že půjdou pro onu cenu diváků,Díky už jsem psala jednou že nikdy nezklamate ani včera ani dnes s češtinou.Hezký zbytek dne,R^

0 0
možnosti
ZK

SID09

20. 4. 2009 7:42
Je mi jedno

jaké stupidní soutěže " tkzv. osobností " v televizi pořádají. Nedívám se na to, ať to pořádá Nova, či ČT.  Než se vzrušovat nad přiblblými konferencéry, zpěváky, či herci  tak se raději na tyto výplody vůbec nedívám.

0 0
možnosti
D

důchodce

19. 4. 2009 15:30
proč ten žalospěv

pane autore. Vždyť se přece na to nemusíte dívat. Nebo máma chtěla a vy jste prostě, jako hodný mužíček poslechl? Mě je naprosto šuma fuk, jaké dojáky či výpotky Nova produkuje a krmí jimi diváctvo. Prostě se na ni nedívám.

0 0
možnosti