Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
O

ohmaingott

10. 4. 2009 12:14
Super

takhle to probíhalo až do půlky devadesátých let;-D;-D

0 0
možnosti
B

Bucharovic

10. 4. 2009 12:20
Re: Super

Tak co já vím, tak to takhle fungovalo i koncem let osmdesátých. Kdo nezažil, neuvěří.... Jenže jsme byli mladí sakra! Klidně bych tam šel zas, jen, kdyby mně bylo zase dvacet;-D V.K.

0 0
možnosti

debater

10. 4. 2009 13:29
Re: Super

tak já bych snad oželel i to mládí, sloužil jsem v r.81-83 v Táboře také u tankového vojska pod velením tehdy nadporučíka Jiřího Šedivého, pozdějšího armádního generála a náčelníka generálního štábu AČR. Nevzpomínám na to rád.

0 0
možnosti
G

Gloom

19. 4. 2009 9:08
Re: Super

Přesně tak. Nastupoval jsem v r.1995 do Mikulova a jelikož tou dobou kulminoval odliv důstojníků do civilu, tak CELÝ výcvik vedli záklaďáci. Na 120 myšáků byli jen 2 vojáci z povolání - jeden důstojník a jeden praporčík. Nakonec to bylo tak zoufalé, že když jsme dělali ukázky pro NATO a Bundeswehr, velel jsem rotě já osobně, protože jsem tam byl jediný špagát... dokonce mi kvůli tomu propůjčili hodnost poručíka. Dobrý paradox - záklaďák, žádná guma, a jodnost vyšší než náš výkoňák, který guma byl. Nebylo zrovna příjemné stát a velet minometům, když jsem měl za zády generály Šedivého, Podešvu a ještě tři další... ale co, zvládlo se to a nakonec nás do Nato vzali ")

0 0
možnosti