Diskuse

Anno? Nee!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

hasmen

9. 2. 2009 21:09
No...

Kupodivu jsem to dokoukal až do konce...Možná se zeptáte proč?No chtěl jsem si tu vostudnou "oslavu" vychutnat do poslední kapky,všechny ty celebrity,bez nich by ten šoubyznys padnul na hubu... Když už manželka,věrná divačka všech těch týdenních sr*ček na pokračování řekla - tak to bylo teda slabý,otevřel jsem si pivo a pusdil film na DVD :-) PS.Mimochodem -ta Borhyová mohla klidně rodit držkou...:-P

0 0
možnosti

ladin28

9. 2. 2009 21:04
pane bloggere

"francouzký akcent" je fakt šílený, ono se to totiž píše trochu jinak, nebo nejcenější, když už neumíte čésky tak si alespoň  opravte  ve wordu (je to vteřina) "nejpoulárnější", " vysilání".

0 0
možnosti

kluk.od.lopaty

9. 2. 2009 21:16
Re: pane bloggere

Vážený pane Ladine28.. chyby byly opraveny a budu rád za další upozornění z vaší strany... Děkuji.

0 0
možnosti

Raverr

9. 2. 2009 20:52
95% pořadů

na nově tvoří odpad, stejně jako čt1, čt2 a prima. Tak proč se divíte, že oslava 15 let vysílání odpadu je taky odpad;-D. Nově za to aspoň narozdíl od veřejnoprávní televize nemusíte platit.

0 0
možnosti

kluk.od.lopaty

9. 2. 2009 21:00
Re: 95% pořadů

Ale já se nedivím!!! Já jen píšu o tom, jak jsem to včera viděl... a v tom se mnou můžete souhlasit, nebo mně můžete kamenovat.. To je ale všechno co s tím můžete dělat...:-)

0 0
možnosti