Můj prvovýstup na ostravskou sopku... (fotoblog)

24. 07. 2020 18:24:04
Kapské Město vděčí za svou Stolovou horu přírodě, ale my v Ostravě jsme si ji museli postavit sami. A když už jsme se do toho pustili, tak jsme rovnou postavili sopku. Stolovou sopku...

Psal se devátý den sedmého měsíce roku dvoutisícího dvacátého a byl čtvrtek. A já si takhle po ránu uvědomil, že jsem už dlouho nevystoupal na nějaký kopec. Jenže, kde tak na honem nějaký kopec vzít? Bydlím sice v Mariánských Horách, ale nějakou pořádnou horu by tady člověk pohledal. A tak jsem vyrazil na samotný okraj ocelového srdce republiky a našel jsem sopku...

Byl to opravdu hezký výlet a přitom jsem se ani moc nevzdálil od svého bydliště. Kdoví, kolik podobných míst ještě v okolí je. Chci poděkovat Michalovi Šímovi za doprovod a hlavně za nádherné fotky, ze kterých jsem mohl udělat tento fotoblog. A všem, kteří to dočetli až sem, přeji hezký den a zkuste si taky v okolí najít nějaké zajímavé místo, kde jste ještě nebyli. Stojí to za to...

Autor: Pavel Nitka | pátek 24.7.2020 18:24 | karma článku: 21.61 | přečteno: 439x

Další články blogera

Pavel Nitka

Jaký to je milý dědeček aneb Stářím moudrost nezískáš...

Vždyť určitě celý život pracoval, staral se o své blízké, jedl jen kvalitní potraviny a nikdy na veřejnosti nemluvil sprostě. Dokonce i mouchám vyrobil ve své dílně krmítko...

18.3.2024 v 19:20 | Karma článku: 14.39 | Přečteno: 587 | Diskuse

Pavel Nitka

Jak jsem potkal samomluvce

A nejen já, určitě jste ho potkali i vy. Sedí sám někde na zastávce a mluví. A někdy i trochu křičí...

18.11.2023 v 17:39 | Karma článku: 14.64 | Přečteno: 294 | Diskuse

Pavel Nitka

Já bych ty roušky zavedl navždy!

A když už, tak absolutně pro všechny, kojence nevyjímaje. Ať si na to ti človíčci zvykají pěkně ze startu...

11.12.2021 v 16:30 | Karma článku: 24.50 | Přečteno: 689 | Diskuse

Další články z rubriky Fotoblogy

Jaromír Šiša

Auto moto veteráni všude možně i jinde.

Třeba pod střechou velkých prostorných i malých útulných muzeí. Nebo na všech možných srazech, případně je potkáváme jen tak v prostoru. Pro svoji krásu a eleganci je obdivujeme a s úctou k těm, kteří jim vdechli nový živý život.

28.3.2024 v 10:03 | Karma článku: 25.42 | Přečteno: 680 | Diskuse

Petr Široký

Jak jsem potkal brouky (Díl LXII. - Rokycany 12 - Jaro je tu)

Broučí znalosti většiny z nás plynou z dávné četby Ferdy Mravence a občasného setkání s druhem dostatečně velkým či nápadným, aby si ho člověk povšiml – střevlík, beruška, chroust, zlatohlávek.

28.3.2024 v 8:42 | Karma článku: 11.89 | Přečteno: 88 | Diskuse

Martina Pazourová

Po dešti......

Nenapadá mě nic jiného, než text písně paní Judity Čeřovské.Foto Nikon D 70. Jo, a dalo to docela fušku :-)

25.3.2024 v 23:00 | Karma článku: 12.38 | Přečteno: 209 | Diskuse

Veronika Foglová

Květná neděle 2024

Uteklo to jako voda, a svatopostní doba nám vstoupila do své závěrečné fáze - Svatého týdne, po němž nadejdou Velikonoce.

24.3.2024 v 15:21 | Karma článku: 11.15 | Přečteno: 154 | Diskuse

Martina Pazourová

Střípky z bleduliště

Bledule mám doma asi tak tři. Z původních šesti, které mi přes zimu zredukoval krtek.Proto jsem byla v bledulišti na vysočině jak Alenka v říši divů. Letos už potřetí, tentokrát po vydatném týdenním dešti, kdy jsem si otestovala

22.3.2024 v 22:25 | Karma článku: 14.66 | Přečteno: 232 | Diskuse

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...