Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

„Koukej táto, v novinách je nějaký Dalík!“

„Toho jsi volil ty, nebo jsem ho volila já?“

„Hele mámo, kolikrát ti mám říkat ať ty politické zprávy nečteš. Kdo ti to má pořád vysvětlovat!"

„ Já nejsem žádná blbá slepice, já chci jen vědět kdo je to ten sympaťák na té novinové fotce. Václav Moravec si ho nezve do toho pořadu co u něj buď chrápeš nebo nadáváš a já pak nevím jestli je to po tom obědě co jsem ti uvařila, nebo je to po tom, co tam ti hosté povídají. Ani v partii na Primě ho neuvidíš a kdyby se Nova vrátila k Sedmičce tak ho tam taky nepozvou. A tady píšou, že snad o něčem rozhoduje!"

„O čem může rozhodovat?"

„No ten Topolánek říká, že ho požádal o pomoc v nějaké mediální kauze. A kdysi jsem četla, že ho ten Topolánek žádá o pomoc vždy, když má nějaký problém! To bude stejně často, jako když mě žádá naše snacha o pomoc při vaření pro toho našeho synáčka. To znamená pořád!"

„ Ale ty to zase dramatizuješ. Prostě má poradce a ten mu v pravou chvíli poradí ve věcech kterým pan premiér nerozumí. Nikdo přece nemůže vědět všechno!"

„ A co ten Dalík, ten ví všechno?"

„Proč myslíš?"

„Protože jsem ještě nečetla, že by mu radil někdo jiný."

„Ty do toho nevidíš. Pan Dalík je lobista a přítel našeho pana premiéra. A pan premiér si určitě přátelé vybírá podle jiných kritérií než podle jakých si vybíráš ty své přítelkyně do fronty v samoobsluze!"

„To je zajímavé, že ti tak chutnal ten nový salám, který mi doporučila Stáňa od koupaliště. To ti můj výběr kamarádek nevadil! Myslíš, že se ten Dalík vyzná i v salámech?"

„Určitě! A taky určitě nekupuje tu levnou šunku, co po ní ještě týden zůstává v puse chuť, jako bych snědl nějaký ropný produkt! To ti taky poradila ta krasavice od koupaliště?"

„Ty toho naděláš. Buď rád, že máš něco k večeři. Ale kdo je to ten Dalík, to jsem se nedověděla!"

„No to je... Nevím, jak bych ti to vysvětlil, to je... Nevím, víš, že já nevím kdo to je?"

„A jsme u toho! Všichni ho znají, ale nikdo neví kdo to je. Jestli to nebude jeden z těch zedníků co řídí svět. Nedávno o nich povídala Stáňa, prý o tom četla v Blesku."

„Ano to je ono. Ty, Stáňa a Blesk! To je trio pevnější než René, on a Rudolf! Oni chodí na golf a vy do sámošky. Pan premiér chodí s panem Dalíkem do vybraných restaurací a zabývají se blahem tohoto státu! A není to zedník, ale zednář."

„Ty táto a kdo pověřil toho fešáka aby se staral o blaho tohoto státu?"

„No kdo by ho pověřoval, přece strana a vláda, to dá rozum. Ale už to není jako kdysi. Dnes si můžeme ve volbách sami určit, která strana vytvoří vládu se kterou potom určí tu správnou osobu. A ta potom určí co se bude dít. Nevadí, že jsme si ji nezvolili, hlavně, že to s námi myslí dobře!"

„Tak už vím, kdo toho hezouna volil. Tedy kdo volil Dalíkovy volitele. Já to nebyla, já volila Šloufovy volitele. Hlavně, že v tom doma máme jasno. Co si dáš k večeři?"

Autor: Pavel Nitka | pondělí 16.3.2009 15:29 | karma článku: 18,38 | přečteno: 1256x
  • Další články autora

Pavel Nitka

Není klaun jako klaun, aneb Jak jsem přišel ke strachu z klaunů

Psal se rok 1977 a v našem městečku zakotvil malý cirkus. Bohužel pro mně... Netušil jsem, že ve mně propukne coulrofobie.

20.4.2024 v 21:05 | Karma: 12,85 | Přečteno: 333x | Diskuse| Ostatní

Pavel Nitka

Jaký to je milý dědeček aneb Stářím moudrost nezískáš...

Vždyť určitě celý život pracoval, staral se o své blízké, jedl jen kvalitní potraviny a nikdy na veřejnosti nemluvil sprostě. Dokonce i mouchám vyrobil ve své dílně krmítko...

18.3.2024 v 19:20 | Karma: 14,40 | Přečteno: 613x | Diskuse| Ostatní

Pavel Nitka

Jak jsem potkal samomluvce

A nejen já, určitě jste ho potkali i vy. Sedí sám někde na zastávce a mluví. A někdy i trochu křičí...

18.11.2023 v 17:39 | Karma: 15,13 | Přečteno: 384x | Diskuse| Společnost

Pavel Nitka

Já bych ty roušky zavedl navždy!

A když už, tak absolutně pro všechny, kojence nevyjímaje. Ať si na to ti človíčci zvykají pěkně ze startu...

11.12.2021 v 16:30 | Karma: 24,84 | Přečteno: 777x | Diskuse| Ostatní

Pavel Nitka

K čemu ti lidé vůbec jsou aneb Do fabriky s nimi...

Senátoři škodí, poslanci se perou, novináři lžou, učitelé se válejí doma a meteorologové nám v lednu oznamují, že je zima. A to všechno za naše daně! To se musí změnit...

22.1.2021 v 17:30 | Karma: 30,30 | Přečteno: 1192x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  21:15

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!