Zase jsem prohrál aneb Z lásky k Česku...

25. 11. 2017 11:48:19
Tak jsem ten dnešní Mezinárodní den bez nákupů zahájil stylově. Nákupem. Bylo třeba nakoupit nějaký ten proviant a tak jsem vyrazil do hypermarketu. Kdybych raději seděl doma...

Já tam vlastně nikdy nechodím s nějakým velkým nadšením, ale bohužel se tomu vyhnout nedá. Jíst se prostě musí a ten obchod mám, dá se říci, za rohem. Vlastně za třemi rohy, ale to není podstatné.

Jelikož se v topografii prodejny docela obstojně vyznám a od regálů se zeleninou až k regálu s gumovými rohlíky trefím i poslepu, tak jsem nepočítal s nějakým větším zdržením. Zvláště, když jsem přesně věděl pro co jdu. Jenže..

Jenže jsem se přepočítal. A začalo to tak nevinně. V jednom z regálů jsem totiž objevil sýr. Na tom by nebylo nic divného, jelikož to byl regál se sýry, ale on to byl můj oblíbený kozí sýr s bílou plísní a byl tam poslední kousek. Nebyl zrovna největší, bratru asi za patnáct konvertibilních korun, ale i to se počítá. Dostal jsem na tuto pochoutku neuvěřitelnou chuť a už jsem se viděl, jak si doma ukrajuji malinkaté kousky a... Jenže člověk míní a pokladní mění..

Byl to takový mladý kluk a oni mu už svěřili kasu. A nebylo divu, protože mu to opravdu šlo. Mistrně mával čárovými kódy před čtečkou, která spokojeně pípala. Dokud nevzal do rukou ten můj sýr. Čtečka nepípla. Zkoušel to několikrát a pak ten malý baliček odhodil za sebe. A mi jen řekl, že to nepůjde a že mi ten sýr neprodá. Samozřejmě jsem byl zvědavý proč, ale on to nevěděl. Věděl jen to, že dneska si na tom sýru nepochutnám. Ale já se nedal a jemně jsem mu naznačil, že mám stále zájem o to, abych si ten sýr vložil do nákupní tašky. Dokonce jsem mu ukázal i těch patnáct korun, za které jsem se chystal ono zboží vyměnit

Po malé chvíli se mu mé maličkosti zželelo a někam zavolal. Posila přichvátala záhy a začala studovat ten neprodejný sýr. A přibližně za minutu jej odhodila stejně mistrně jako ten mladý kasař, vlastně pokladní, a jen tak prohodila, že mi to prodat nemůžou.

Já jsem tvor velice klidný a nikdy se moc nehádám, ale pomalu se mi začala v cévách pěnit krev. A rozhodl jsem se, že si ten sýr domů odnesu za každou cenu. A lidé v tvořící se frontě za pokladnou mi dokonce i fandili. A tak došla další posila...

Nejvyšší paní pokladní si důkladně prostudovala čárový kód a potvrdila slova svých kolegů. Čárový kód je špatně vytištěn a jeho změna by si vyžádala mimořádné zasedání dozorčí rady společnosti, nebo tak něco. A můj vysněný sýr byl už potřetí odhozen někam, kde nebude nikomu překážet.

Opět jsem jemně podotkl, že nějaký čárový kód je mi v celku ukradený a že mám jen zájem o ten špatně označený mléčný produkt. A znova jsem ukázal připravených patnáct korun, aby viděli jak solventního zákazníka ve mně mají. Nebylo to však vůbec nic platné. Prostě bylo rozhodnuto, že půjdu domů bez toho kousku sýra a onen půjde někam do komise. A nebo do kontejneru...

;Prostě jsem zase prohrál. Ale teď si myslím, že jsem to mohl ještě chvíli vydržet. Možná bych se seznámil i s vedoucím prodejny, vedoucím oblasti a třeba i s prezidentem společnosti. Ale co z toho, když bych ten sýr stejně nedostal. Špatný čárový kód je prostě nepřekonatelná vada a přes to nejede vlak. To by tak chybělo, aby zákazník dostal za své peníze špatně vytištěné čárky! Z lásky k Česku to prostě nejde... Přeji všem krásný zbytek víkendu a usmějte se prosím. Třeba i u pokladny v obchodě, protože úsměv sluší vždy a všude.

Autor: Pavel Nitka | sobota 25.11.2017 11:48 | karma článku: 33.25 | přečteno: 1449x

Další články blogera

Pavel Nitka

Jaký to je milý dědeček aneb Stářím moudrost nezískáš...

Vždyť určitě celý život pracoval, staral se o své blízké, jedl jen kvalitní potraviny a nikdy na veřejnosti nemluvil sprostě. Dokonce i mouchám vyrobil ve své dílně krmítko...

18.3.2024 v 19:20 | Karma článku: 14.40 | Přečteno: 593 | Diskuse

Pavel Nitka

Jak jsem potkal samomluvce

A nejen já, určitě jste ho potkali i vy. Sedí sám někde na zastávce a mluví. A někdy i trochu křičí...

18.11.2023 v 17:39 | Karma článku: 14.64 | Přečteno: 294 | Diskuse

Pavel Nitka

Já bych ty roušky zavedl navždy!

A když už, tak absolutně pro všechny, kojence nevyjímaje. Ať si na to ti človíčci zvykají pěkně ze startu...

11.12.2021 v 16:30 | Karma článku: 24.50 | Přečteno: 689 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 28.78 | Přečteno: 555 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 51 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 24 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.41 | Přečteno: 299 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.79 | Přečteno: 525 | Diskuse

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...