Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Milý Tomio

Promiň mi to familiární oslovení, ale nejsme věkem zase tak moc od sebe. My spolu mohli chodit i do školky, kdyby nebylo Tokio tak daleko. Proto si dovoluji to tykání...

A ještě mi musíš odpustit to, že já nejsem tvůj volič... I když před čtyřmi léty... To bych volební lístky s tvým jménem vyhledával a dal bych celý svůj majetek, na tvou prezidentskou kampaň. Jenže, majetku se mi nedostává a nacpat svůj podpis pod tvou kandidátku jsem taky nemohl tisíckrát... 

A tak se ti, Tomio, přiznám, nepodepsal jsem nic... Možná i můj autogram chyběl k tomu, abys do té prezidentské volby mohl jít. Ale dnes by to bylo trochu jinak. 

Dnes bych ti ten podpis nedal. A vůbec by mi nevadilo to, že musím poskytnout číslo, které mám na svém povolení k existenci. 

Já tě, můj milý Tomio, sleduji už hodně dlouho. Nemyslím tím to, že bych zaúkoloval tajné služby a  nebo, že bych chodil očumovat tvou poštovní schránku či popelnici. Já jen sleduji média a tím nemyslím to, jak o tobě píší, ale... Ale jak se do médií vyjadřuješ ty. 

Jde ti to, Tomio. Ale to je jen můj názor a na ten není nikdo zvědavý. Asi ani ty..

 Jenže v poslední době sleduji i tvůj volební program. Nějak postrádám řešení menších, ale přesto důležitých starostí obyčejných lidí. Těch, které někteří politici označují jako nižší střední třídu. Mám na mysli dělníky, kteří jsou rádi za to, že ze svého platu zaplatí nájem a jakž takž uživí rodinu. 

Ty jim slibuješ přímou demokracii a čekáš, že si z toho sednou na prdel... Omlouvám se ze tu prdel, ale myslím si to, že i Japonci na ní sedí. A Japonky?  No raději to nebudu rozebírat. I ten poslední dělník neuvěří tomu, že bude v referendu rozhodovat o něčem důležitém. On si sice zanadává, ale přesto to nechá na svém voleném zástupci. Na tom, který ho většinou zklame... A on ví, že ho zklame i ten další volený zástupce. Po zkušenostech s ODS, ÚS, ODA a TOP 09 se mu nemůžeš divit. Ale to ty moc dobře víš... 

Moc dobře to víš a některé "klasické", ale provařené strany ti musí dělat radost. Když někdo hodí jako volebního lídra  v nejlidnatějším kraji takového asociála, jako je pan Stanjura, tak si říká o průser. A pokud vystoupí stranický šéf a začne v přímém přenosu mluvit jako nebožtík Biľak, jen změní levou za pravou, tak je hned veseleji... 

Jenže i ten „pravicový Biľak“, kromě vlastní sebechvály a urážek oponentů, nastínil nějaký program. Oni prý chtějí ráj mezi Aší a Jablůnkovem. Aby ne, mají na to zkušené poslance Bendu a Němcovou. Jenže ten ráj slibuješ i ty. A někde jsem četl, že to slibuje i Babiš se Stropnickým. 

A tak si se vrhl na ty migranty. Být nezúčastněným pozorovatelem, tak ti tleskám ve stoje!  Jenže já, můj milý Tomio, netleskám. Po politické stránce to byl fantastický tah, vyplnil si mezeru na politickém "trhu"a  vyšachoval si toho budějického entomologa, který si brousil zuby na vůdce antimuslimského hnutí v naší republice.... 

Takže tohle křeslo už máš a co bude dál? Blíží se volby a ty ještě několikrát objedeš republiku. Zamáváš lidem na náměstí, vyfotíš si selfíčko s voličem, potom si vyfotí selfíčko ten volič a tu fotku hodí do bankovního trezoru. Protože v tobě vidí spásu. 

A už jsme u toho, proč ve mne voliče nemáš. Já prostě nevidím to, že právě ty máš nějaký zázračný recept na řešení migrační krize. Snad jedině, jestli nevíš jak ukončit ty války na blízkém východě či v Africe. Ale do toho bych se nepouštěl... Byl tady kdysi ministr obrany, který v době války v Jugoslávii navrhl řešení. A kdyby to tehdy někdo vyzkoušel, tak se už pomalu chystáme na čtvrtou světovou válku. Tu třetí totiž naplánoval náš ministr... Potom si prostřelil letadlo ve kterém letěl a pak... Pak se živil až do smrti jako čaroděj. .Nebo astrolog? Ale to už je jiný příběh… 

Jenže se najde hodně lidí, kteří v tobě tu spásu vidí. Pro ně je pan Tomio Okamura někdo, kdo má doma pod postelí kouzelnou hůlku koupenou u pana Ollivandera v Příčné ulici. A taky jsi jediný, kdo zná to správné zaklínadlo, které při mávnutí tou hůlkou vykřikneš… A pak se svět stane rájem. 

Jenže se najednou na netu vyrojilo docela dost psychopatů, kteří si léčí své komplexy a zaštiťují to tím, že volí tebe. Jeden malý příklad: 

Na svých oficiálních facebookových stránkách si napsal o tom, že havířovský magistrát (nemyslím tím tu budovu) rozhodl, že na veřejné zasedání zastupitelstva pustí jen tolik lidí, kolik je tam židlí. A ostatní to mohou sledovat na obrazovkách ve vestibulu, anebo on line na svých počítačích. 

A ohlas byl fantastický… Našli se i lidé, kteří by chtěli začít úředníky havířovského magistrátu věšet na pouličních lampách. Jsou to ti, kteří už vidí tu zářivou budoucnost pod vedením Tomia a Marine… Oplotíme hranice a nikoho tu nepustíme. A všechny muslimi (tohle není chyba, takhle to tam píšou) vyhostíme. Mešity zbouráme a odnese to i lednický minaret… A s tím vyhošťováním se taky nebudeme nijak párat. Prostě je hodíme za plot, ať si je užijí sousedé.

Tohle jsem už jednou viděl, když jsem byl hodně malý. Můj praděda takhle hodil sousedovi na zahradu krtka… A on se potvora vrátil. 

Ty určitě, stejně jako já víš, že islámský terorista se k nám dostane i když budou hranice pod vysokým napětím. Vždyť koukni na USA a jejich ochranu hranic. A pak přišel Muhammad Atta se svou partičkou a jak to dopadlo. 

Ty, Tomio, určitě víš, že současný imigrantský problém Evropy není o dovážení teroristů na starý kontinent. Ti teroristé se prostě jen svezou s davem, ale dorazili by stejně. Až spolu s Marine mávnete tou kouzelnou hůlkou a zastavíte příliv uprchlíků, tak vyřešíte jen tu méně podstatnější část problému. Zbavíte se ekonomických migrantů a ušetříte peníze, které potom rozkrade někdo jiný. Ale Ahmed s bombou v opasku dorazí zase. Pokud bude chtít, tak si cestičku najde, stejně jako si ji našel ten krtek. 

Musím už pomalu končit. Co ti, Tomio, napsat na závěr Snad jen jednu perličku z pera (vlastně klávesnice) jednoho tvého fanouška: Rumuna či Ukrajince ještě zvládnu. Ale nechci tady žádného Asiata. Proto volím SPD Tomio Okamura….Přeji tobě i svým čtenářům hezký zbytek dne.

 

Autor: Pavel Nitka | úterý 25.4.2017 15:01 | karma článku: 23,27 | přečteno: 1115x
  • Další články autora

Pavel Nitka

Není klaun jako klaun, aneb Jak jsem přišel ke strachu z klaunů

Psal se rok 1977 a v našem městečku zakotvil malý cirkus. Bohužel pro mně... Netušil jsem, že ve mně propukne coulrofobie.

20.4.2024 v 21:05 | Karma: 12,84 | Přečteno: 332x | Diskuse| Ostatní

Pavel Nitka

Jaký to je milý dědeček aneb Stářím moudrost nezískáš...

Vždyť určitě celý život pracoval, staral se o své blízké, jedl jen kvalitní potraviny a nikdy na veřejnosti nemluvil sprostě. Dokonce i mouchám vyrobil ve své dílně krmítko...

18.3.2024 v 19:20 | Karma: 14,40 | Přečteno: 613x | Diskuse| Ostatní

Pavel Nitka

Jak jsem potkal samomluvce

A nejen já, určitě jste ho potkali i vy. Sedí sám někde na zastávce a mluví. A někdy i trochu křičí...

18.11.2023 v 17:39 | Karma: 15,13 | Přečteno: 384x | Diskuse| Společnost

Pavel Nitka

Já bych ty roušky zavedl navždy!

A když už, tak absolutně pro všechny, kojence nevyjímaje. Ať si na to ti človíčci zvykají pěkně ze startu...

11.12.2021 v 16:30 | Karma: 24,84 | Přečteno: 777x | Diskuse| Ostatní

Pavel Nitka

K čemu ti lidé vůbec jsou aneb Do fabriky s nimi...

Senátoři škodí, poslanci se perou, novináři lžou, učitelé se válejí doma a meteorologové nám v lednu oznamují, že je zima. A to všechno za naše daně! To se musí změnit...

22.1.2021 v 17:30 | Karma: 30,30 | Přečteno: 1192x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Desítky miliard dolarů pro Ukrajinu a zákaz TikToku. Biden to podepsal

24. dubna 2024  17:16,  aktualizováno  17:18

Aktualizujeme Ve středu podepsal americký prezident Joe Biden po několikaměsíčním schvalování v Kongresu zákon...

Izrael pokročil v přípravě akce v Rafáhu, civilisty ochrání, uvedl mluvčí vlády

24. dubna 2024  16:55

Izrael pokročil v přípravách pozemní operace namířené proti palestinskému hnutí Hamás v Rafáhu na...

V nahrávkách si stěžoval na bankovky. Bystroně z AfD potápí důkazy

24. dubna 2024  16:53

Nové důkazy v kauze německého politika strany Alternativa pro Německo Petra Bystroně potvrzují...

Bývalý ředitel finančního úřadu kryl úniky a bral „dárky“, dostal podmínku

24. dubna 2024  15:01,  aktualizováno  16:48

Bývalý ředitel brněnského finančního úřadu Miroslav Kuba si už třikrát vyslechl podmíněný trest za...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...